Oppdatert informasjon 12 mars . All aktivitet som trening, samlinger og kamper avlyses inntil videre.

Postet av Lena IF den 11. Mar 2020

Kommunen har sammen med andre kommuner hatt møte med fylkesmannen i dag ang Korona viruset. Resultatet ble som følger.

"Følgende besluttet med umiddelbar virkning 11. mars 2020:Kommunene i Gjøvik, Land og Toten iverksetter følgende tiltak umiddelbart og med virkning (foreløpig) fram til påske:

All aktivitet i idrettshaller, svømmehaller, og tilsvarende anlegg kanselleres. Dette gjelder også innendørs kroppsøving i skolene".

Dette betyr at all innendørs aktivitet for klubbens lag er innstilt.

Håndballforbundet har i dag avlyst alle kamper ut sesongen, og Baldus Cup er også avlyst.

Fotballforbundet har kommet med følgende melding i dag 12.mars;

Viktig informasjon til alle klubber og lag.
All breddeaktivitet stoppes ut april.

Dette innebærer all form for trening, samlinger og kampaktivitet i fotballen.

Norges Fotballforbund har vedtatt at all breddeaktivitet avlyses ut april. Dette innebærer all form for trening, samlinger og kampaktivitet.

Vedtaket kommer som følge av FHIs anbefalinger om tiltak for å hindre spredning av koronaviruset i Norge. NFF følger situasjonen tett og er sammen med NIF i løpende dialog med helsemyndighetene.

Vi anbefaler alle som er i tvil, om å følge kommunens anbefalinger, ta kontakt med kommuneoverlegen og følge med på Folkehelseinstituttet sine råd (fhi.no).

Vintertreningene på ØTIP er avlyst fra i dag og inntil videre beskjeder kommer.

Er det spørsmål til klubben kan dere kontakte oss på post@lenaif.no eller ring leder Stian E. Kobberstad på tlf.91173946