ENJOY BONUSGUIDEN

Postet av Lena IF den 28. Aug 2015

Lena IF har inngått en samarbeidsavtale med Enjoy Bonusguiden.

Hva er Enjoy Bonusguiden ?

Enjoy er en fordelsguide som gir rabatter på shopping, kulturtilbud, tjenester og restauranter i vårt nærområde. For å benytte rabattene, trenger du kun å vise frem Enjoy-kortet.

Hvorfor har vi valgt denne dugnadsformen ?

Vi klarte dessverre ikke å arrangere Vår Cup i år, og mistet derfor en viktig inntektskilde. Derfor har vi valgt å selge Enjoy guiden som gir en god inntekt til idrettslagets trengte midler. Detter er noe både klubben og medlemmene er tjent med.

Hvordan gjennomfører vi dugnaden ?

Alle medlemmer skal selge 3 stk hver, men maks 6 stk pr familie. Det er flott hvis du kan selge flere. Vi oppfordrer alle foreldre å hjelpe til med salget. Guidene er enkle å selge til venner, familie, kolleger eller gi bort i gave. Vi ønsker at alle selger
sine guider så fort de kan.

Gjennom klubben koster guiden 250 kr pr stk og er gyldig til 1 mai 2016. Vi kunne ikke få en tidligere salgsperiode i år pga av naboklubber som har salgsperiode i mars.

GUIDENE HENTES PÅ LENA SPORTSHYTTE ONSDAG 2/9 KL 17.30 TIL KL 19.00. MÅ BETALES KONTANT OG HELST NØYAKTIG BELØP.

Vi håper på god oppslutning om dugnaden og på forhånd takk for innsatsen

For mer info ang Enjoy gå inn på www.enjoyguiden.no