God Jul og Godt Nyttår!

Postet av Lena IF den 23. Des 2020

Hei alle medlemmer og venner av Lena Idrettsforening!

Ønsker med dette å benytte anledningen til å takke alle medlemmer, sponsorer og støttespillere for god innsats og støtte gjennom året 2020.

Idretten er en av de få arenaene som vi alle har kunnet samles om dette året og gjennom den sportslige aktiviteten har alle virkelig fått oppleve de gleder dette gir oss. Det å kunne møtes til trening, kamp , dugnad eller annen aktivitet i idrettslaget har vært ukas høydepunkt i en ellers ny annerledes hverdag med regler for sosial distansering. Det er imponerende å se hvordan dere alle, både liten og stor, har gjennomført sikker aktivitet med hensyn til de retningslinjer både myndighetene og særforbundene har krevd under utførelsen av den idretten dere er er glad i.

Et sikkert tegn på at jula nærmer seg er vårt kjære medlemsblad. I tradisjonstro har 29.utgave av LIF-nytt blitt levert ut til over 1250 husstander i området Lena og omegn.

Som en førjulsgave kan dere finne en elektronisk versjon vedlagt.

Ønsker dere alle en god jul og et godt nyttår!

Lena Idrettsforening v / Styret.

LIF-nytt2020_170x240 korr 4 (1).pdf