Fotballens dag

Postet av Lena IF - Fotball den 3. Sep 2018

Dugnadsliste Fotballens dag

Postet av Lena IF - Fotball den 3. Sep 2018

Til helga er det fotballens dag, med opptog gjennom Lena, kamper for alle lag og mye folk på Lenaplassen. For å få til å bli en super dag for alle er vi avhengig av at alle bidrar litt. Enkle, korte vakter på alle, som gjør at barna våre kan drive med idrett i Lena Idrettsforening.

Fotballens dag

Postet av Lena IF - Fotball den 9. Sep 2017

Lena IF takker alle som bidro til at Fotballens dag ble gjennomført på en flott og minneverdig måte. Alt gikk som vi håpet og det så ut som alle trivdes. Det ble spilt mange fotballkamper, hvor idrettsgleden var stor, akkurat som innsatsen. Publikum heiet, og ungene ble enda bedre.

Takk til alle som hjalp til på Lenaplassen. Vi viser at dugnadsviljen er meget god. En ekstra takk også til Hoff jente og guttekorps som bidro til ekstra god atmosfære både gjennom Lenagata og i forbindelse med åpningen av banen.

Etter opptog og åpning av banen hadde vi en hyggelig sammenkomst mellom sponsorer, ordfører, representanter fra idretten på ulike nivåer, æresmedlemmer og andre som har vært viktige for klubbens eksistens. Til venstre Erling Lindberg og til høyre Hans Aass. Begge har de gjort en innsats i styret og klubben, og spilt hundrevis av kamper på Lena. Takk til Jan Egil Svenskerud for morsomme historier fra 70- tallet og framover.

Takk til alle unger som var blide og fornøyde hele dagen. Det er tross alt deres dag!